پسرم سید محمدسام پسرم سید محمدسام ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

سامی نفس داداش امیررضا

ماه مهر

1392/7/2 23:21
نویسنده : مامان زهرا
389 بازدید
اشتراک گذاری

بازآمد ، بوی ماه مدرسه    بوی بازیهای راه مدرسه

امروزبایک روزتاخیرفرارسیدن ماه مهروتبریک میگم .چون دستم دردمیکنه نتونستم دیروز به موقع بنویسم والان هم به سختی دارم تایپ میکنم .وقتی آدم به چیزی وکسی عشق وعلاقه داشته باشه دیگه هیچ چیزی مفهوم نداره .الان به عشق پسرای گلم دارم این مطلب رومی نویسم .

niniweblog.com

دیروز مبین دوست امیررضا بامامان وخواهرکوچولوش هانیه اومدن دنبالمون وماهم بعدازاینکه امیررضارواززیرقرآن رد کردیم رفتیم پایین وبه مدرسه رفتیم .امسال داداش امیررضا  کلاس ششم هست تا پارسال دلم خوش بود که دوره دبستانش تموم میشه ومیره راهنمایی ولی دوباره توی دوره ابتدایی موند .ازیه جهت خوشحالم که راهنمایی نرفت چون امیررضا نسبت به پسرای راهنمایی ریزه ترهست وامسال انشاءالله بزرگتر میشه ولی ازیه جهت ناراحتم که هنوزتوی دوره ابتدایی مونده .به هرجهت انشاءالله موفق باشه .

niniweblog.com

هرموقع امیررضامیره بیرون وبامن خداحافظی میکنه ، من میگم خداحافظ ،خداپشت وپناهت وامیررضا این جمله روخیلی دوست داره وتامن این دعارونکنم بیرون نمی ره والان هم میگم : 

هرجاکه هستی خداپشت وپناهت باشه وسلامت باشی امیررضای مامان ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥ مامی ملودی جون ♥
7 مهر 92 11:27
سلام عزیزم من این اولین پیامیه که از شما دیدم شرمندم وگرنه حتما راهنماییتون میکردم میبوسمتون
خاله مرضیه
16 مهر 92 21:51
سید امیر رضای من
خاله پاییزت مبارک ، انشاالله امسالم مثل سالهای قبل موفق باشی
خدا همیشه پشت و پناهت عزیزم


مرسی خاله جونم ازدعای شما حتما موفق میشم .