پسرم سید محمدسام پسرم سید محمدسام ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سامی نفس داداش امیررضا

چهارماهگی محمدسام

1392/8/5 11:01
نویسنده : مامان زهرا
454 بازدید
اشتراک گذاری

امروز محمدسام چهارماهه شد هوراوالبته نوبت واکسن چهارماهگی آخ. امروزشماازساعت ٦بیداری .نمیدونم چرا خوابت کم شده اصلا دیگه میل به خوابیدن نداری تعجب. امیررضا که رفت مدرسه ما هم ساعت ٨رفتیم مرکزبهداشت دومین نفربودیم البته به لطف باباحمیدکه ساعت ٧رفت وقت گرفت تشویق.رفتیم اتاق واکسن وخانم مهربون واکسنتو زد شماهم شروع به گریه کردن کردی چه عرض کنم گریه که نه جیغ زدی گریهتازگیابه جای گریه جیغ میزنی .سرماهم خوردی ازعیدقربان تاحالا سرماخوردگی داری دکترم رفتی ولی هنوز خوب نشدی ناراحت.الهی که زودتر خوب بشی گلم .بعدازواکسن رفتیم بالا برای اندازه گیری قدو وزن .خداروشکر همه چیزخوب بود فقط دورسرت ظاهرا کمتررشد کرده که خانم کارشناس گفت ١٥روز دیگه بیا دوباره اندازه بگیرم ناراحت.شمایواش یواش باروحیه مامان آشنامیشی من ازالان دلشوره گرفتم که چه مشکلی وجود داره .ازمرکزبهداشت هم که میومدیم بارون میومد وشما اولین بارون زندگیتو حس کردی هورا.زیر بارون ازخداخواستم که چیزی نباشه وشماسلامت باشی .اول تودلم دعا کردم ولی ظاهرا قدری صدام رفته بودبالاتر که باباحمید وعصبانی کرد عصبانیکه دوباره چرا هنوز اتفاقی نیفتاده من ناراحتم .خب چکارکنم اخلاقم این طوریه هرکاری کردم عوض نشدم استرس توی خونم رفته . میدونم آخرش خیلی خیلی زودپیرمیشم .ناراحتناراحت

پی نوشت : دوستون دارم پسرای گلم الهی که همیشه سالم وسلامت باشین .آمین لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
7 آبان 92 8:50
سلام عزیزم . مبارک باشه 4 ماهگی گل پسر خدا حفظش کنه
عزیزم زیاد نگران دور سرش هم نباش
برای علیرضا هم چند بار پیش اومد که تغییر نکرده بود انشالله که چیزی نیست نگرا ن نباش
محمد سام جان 4 ماهگیت مبارک



سلام دوستم ممنون ازتبریکت . منم امیدوارم که مشکلی نیست .مرسی خاله جون .
توت فرنگی(مامان علیرضا)
7 آبان 92 8:54
عزیزم ممنون به من سر زدی
رمز رو برات تو نظر بعدی خصوصی می زارم


خواهش میکنم گلم . لطف میکنی عزیزم .