پسرم سید محمدسام پسرم سید محمدسام ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سامی نفس داداش امیررضا

سیدکوچولوعیدت مبارک

1392/8/5 10:25
نویسنده : مامان زهرا
322 بازدید
اشتراک گذاری

علی معنای دریادرکویراست

نفوذش درعدالت بی نظیراست

من ازهرکاروان این راشنیدم

مسیرعشق ،قربان تاغدیراست

niniweblog.com

سلام پسرای گلم عیدتون مبارک .روزپنج شنبه عیدغدیربود وماهم طبق رسم هرساله اول به خونه بابایی رفتیم وشب هم رفتیم خونه مامان جون .قراربود مامان جون وخاله ها شام بیان خونه مابرای دیدن باباحمید ولی امیررضا وآرمین برنامه عموپوررنگ دعوت داشتن ودیرمی رسیدن خونه، مهمونی کنسل شد . امیررضا خیلی دلش میخواست بره برنامه عمو پوررنگهورا ولی من به خاطر سام نمی تونستم همراهش برم ناراحتبه همین خاطر آبجی فاطمه که آرمین ومیخواست ببره گفت میاد دنبال امیررضا .خندهاینم ازعیدی امیررضا وبراش یه خاطره خوب ازعیدغدیربه یادگار موند.لبخند

 

پی نوشت : چون کامپیوترمون مشکل داشت باسه روزتاخیر عیدغدیر وتبریک گفتم .ناراحت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
7 آبان 92 8:52
هر چند دیر شده
سید کوچولوی من عیدت مبارک


مرسی گلم بایدبه خودم هم تبریک بگی چون منم ساداتم .