پسرم سید محمدسام پسرم سید محمدسام ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

سامی نفس داداش امیررضا

یکسالی که گذشت

1393/4/12 2:48
نویسنده : مامان زهرا
752 بازدید
اشتراک گذاری

بازم بروزنیستم .خجالتهمش تاخیر دارم الانم که دارم این مطالبو مینویسم محمدسام خوابه من راحت دارم مینویسم درضمن چون ماه رمضون هست و غذای سحری و دارم آماده میکنم فعلا باامیررضا بیداریم .جشن حالا بریم سراصل مطلب .میخوام اینجا حرکاتی که محمدسام انجام داده روبنویسم تا یادم نره .

نشستن از7ماهگی که وقتی میخواستی بشینی کمرتوخیلی دولا میکردی . همیشه تکیه می دادمت به پشتی تاکمردرد نگیری .محبتجشن

8ماهه بودی که رفتیم مشهد اونجا خیلی دقیق نبودم به کارات .ولی یه شب دیدم وقتی نشستی کاملا کمرت صاف بود .محبت جشن

ایستادنت دقیقا مصادف بود با بازی ایران وآرژانتین که فرداش من امتحان زبان داشتم .حالا شماهم دوست داشتی بایستی .نشسته بودم .کتابم دستم بود مثلا داشتم میخوندم ولی شش دونگ حواسم به فوتبال بود دیدم شما اومدی منوگرفتی بلند میشی می ایستی بعد زود میفتی زمین .دیدم اینجوری نمیشه درس خوند کتابو بستم دستتوگرفتم کمکت کردم وقشنگ فوتبالو دیدم .پشتکارت برام جالب بود تا میفتادی زمین سریع بلند میشدی .وقتی هم میاستادی نمیذاشتی دستتو بگیرم دستموجدا میکردی ودوباره....جشنمحبت

عید رفته بودیم خونه خاله بزرگم .شمانمکدونو محکم زدی روی میزونمکدون شکست .منم مثلا دعوات کردم وبا اخم گفتم محمدسام چرااین کاروکردی .شما باگریه میگفتی ماما .شروع حرف زدنت اونجابود البته الانم به همه میگی ما.قه قههمحبت

10ماهگی وقتی میگیم یاالله دستتو میاری جلو که دست بدی خیلی مردونه هم دست میدی .البته فقط باگفتن یا الله .اگه بگیم یاعلی یا دست بده هیچ عکس العملی نشون نمی دی . عاشق رقصو موسیقی هستی .مخصوصا آهنگ بهارمن سیروان خسروی ولوسی .محبت

تا میگیم محمدسام یاعلی دوتادستاتوبه سختی میبری بالا انگارداری وزنه بلند میکنی . میگیم بگو الهی شکر دوتا دستتاتو به هم میکشی یعنی تموم شد.محبت

به یمن حضورآریان پسر آبجی فاطمه شما ماشین بازی یادگرفتی اونم باصدای مممممم.قه قههبوس

الهی که علی علیه السلام یارتون باشه وزیر سایه ی پرازمهرش شاد و سلامت وخوش باشین .الهی آمین بای بای

پسندها (11)

نظرات (23)

مامانِ بهار
12 تیر 93 12:40
فدای پسر باهوش بشم من خدانکنه .الهی که همیشه سلامت باشی.
خاله مرضیه
15 تیر 93 11:38
عشقی ، عشق..... فدای گل پسرم ( تو مشهد ک خیلی شیرین کاری میکرد.حرکاتش بامزه بود ) همه حرکاتش شیرینه مخصوصا ایستادنش .خیلی باحاله ایشالله همیشه سالم و شاد باشی عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
مرسی خاله مرضیه .خدانکنه عزیزدلم الهی که سلامت باشی واای مشهد که عالی بود مخصوصا وقتی روی زمین میخوابید و سقف پر از آینه میدید و اونهمه لوستر دست میزد و ذوق میکرد . دوباره دلم مشهد میخواد شماهم همینطور گلم
ساناز
23 تیر 93 0:20
آخي محمد سام چقدر جيگرههههههههههه
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف داری .ایشالله بزودی عکس جدیدش ومیذارم .
ساناز
23 تیر 93 0:22
خصوصي
مامان زهرا
پاسخ
مرسی ساناز جون ازتوجهت
مامانِ بهار
1 مرداد 93 14:07
سلام عزیزم . حالت خوبه؟ پسرای گل خوبن؟ نماز و روزتون قبول باشه . مارو هم دعا کنید.
مامان زهرا
پاسخ
سلام دوستم خداروشکرخوبیم . ممنون برای شماهم قبول باشه . الهی که حاجت رواباشی گلم .شما هم مارو دعا کنید . بهارمو ببوس
ساناز
1 مرداد 93 16:12
عزیزم لطف کردی
مامان زهرا
پاسخ
قابلی نداشت گلم .انجام وظیفه بود.
داداش امیررضا
11 مرداد 93 19:41
الهی داداش قربونت بره
مامان زهرا
پاسخ
خدانکنه داداش گلم
مامان امیررضا
23 مرداد 93 1:51
سلام مامان گل خدا حفظ کنه بچه های گلتون رو ماشالله آقا امیررضا مردیه برای خودش چه مامان زرنگی درس خوندن و بچه داری انشالله خانواده خوبتون همیشه کنار هم شاد و خوشحال باشین
مامان زهرا
پاسخ
سلام گلم .ممنون ازلطفت. دعا کن زود درسم تموم بشه .الان که محمد سام بزرگ شده خیلی سخته.ممنون ازدعای خوبت. امیرضای خوشگلمو ببوس.
زهرا
26 مرداد 93 9:17
سلام زهرا جون. ممنونم كه بهم سر زدي. انقد از اسم زهرا خوشم مياد كه خدا ميدونه هر وقت هم كسي هم اسم خودم برام پيغام ميذاره واقعا از صميم قلب خوشحال ميشم. روي گل پسرهاتونو ببوسين. بازم بهم سر بزنين هم نام من
مامان زهرا
پاسخ
عزیزم چون هم نام من بودی زود به چشمم اومدیوپیدات کردم .شادباشی همیشه عزیزم .هم نام من.
مامانِ بهار
28 مرداد 93 19:57
سلام عزیزم .. ممنون که همیشه به وبلاگ بهارم سر میزنی . من که هر وقت اومدم اینجا آپ نبودی ان شالله هر جا هستید سالم و شاد باشید. سامی رو ببوس عزیزم.
مامان زهرا
پاسخ
سلام دوستم. مرسی که وقت میذاری وبه دیدنمون میای .عزیزم من خیلی دوس دارم که فعال تر باشم اما ماشاالله به محمد سام.اگه بخوام پای کامپیوتر بشینم که اونم میخواد روی پای من بشینه وشیطونی کنه.اگه باگوشیم بخوام بیام تو وب که آقا میخوان عکساشونو ببنن.خلاصه برنامه ای داریم ما با این گل پسر .چون خوابشم خیلی کم شده فقط درحد همون ده دقیقه ای که چرت میزنه میتونم یه کاری انجام بدم . بازم ممنون که به فکرمایی.بهارگلمو ببوس .
زهرا
29 مرداد 93 9:58
سلام عزيزم. خوبين ايشالا؟ آقا پسرا خوبن؟ ماشالا چه با نمكه خدا حفظش كنه براتون. ماشالا مرديه برا خودش. اما اينجوري كه شما با تاخير داري مينويسي فكر كنم الان عضو تيم دوي ميداني ني ني هاي محله هم شده باشهديگه از مرحله تاتي تاتي گذشته بچه خدا همه بچه هارو زير سايه پدرو مادرشون حفظ كنه ايشالا (بچه هاي قديمي رو هم همينطور) فداي دوست خوبم برو خصوصي
مامان زهرا
پاسخ
سلام زهرا جان خوبی عزیزم ، ممنون خانمی ازنظرلطفت .آره عزیزم وقت نمیکنم بروز کنم وبلاگمو . آره خانمی درست گفتی الان سام راه رفتنو یاد گرفته وماشالله باسرعتم راه میره اگه مسابقه ای هم باشه مطمئنا نفر اول میشه .مرسی دوست خوبم الهی همه ی بچه ها سلامت باشن .
نی نی عکس
8 شهریور 93 19:40
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
ساناز
10 شهریور 93 15:52
ممنون دوست مهربونم
سحر
23 شهریور 93 8:33
ممنون عزیزم که جواب سوالم رو دادید. دعا کنید زودتر از شر این موش ها خلاص شم.
پریسا پ
27 شهریور 93 0:48
سلام دوست خوبم ممنون که لطف کردی جواب سوالمو دادی من باردارم دوست جون محتاج دعای دل پاکت هستم یعنی میشه نی نی من مثل پسر شما انقدر شیرین باشه؟ اگه اجازه بدی لینکت میکنم
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم تبریک میگم خیلی خوشحال شدم الهی به سلامتی.منم خوشحال میشم دوست خوبی مثل شما داشته باشم.
پریسا
30 شهریور 93 14:41
سلام دوست خوبم.مرسی دوستم انشاالله قربونت برم ممنون منم لینکت کردم دعام کن دوست جون
مامانِ بهار
9 مهر 93 10:09
سلام عزیزم خوبی؟ پسرای گلت خوبن؟ وقت کردی عکس هاشون رو بذار مخصوصا سام کوچولو . حتما خیلی بزرگ شده . ممنون که همیشه به وبم سر میزنی . سامی رو ببوس
مامان زهرا
پاسخ
سلام گلم .خوبیم خداروشکر حتما عزیزم به زودی با عکسای جدید میام.مرسی عزیزم ازمحبتت.
مامان ناهید
12 مهر 93 1:34
سلام زهرا جون خوبید آقا سام خوبن این پستتون مال خیلی وقت پیش هست چرا آپ نمیشید حتمآ شما هم سخت گرفتارید نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان زهرا
پاسخ
سلام ناهید جون ممنون که اومدی پیشمون عزیزم .آره عزیزم ازدست سام خیلی نمیتونم بروز باشم ولی سعی خودمو میکنم .
مامان ناهید
12 مهر 93 1:34
زهرا جان خوشحالم که خوشتون اومده نوش جونتون عزیزم اگه دوست ندارید فلافلتون خشک بشه تو یه ظرف سربسته همون موقعی که گرم هست بذارید نرم میشه......کاری نکردم گلم وظیفه م بود.....خوشحال شدم که قابل دونستید ووقت گذاشتید وبازم خوشحال میشم با هم دوست بشیم
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم .ایشالله یه باردیگه که درست کردم این کارو انجام میدم . عزیزم باعث افتخارمنه که با خانم هنرمندی مثل شما دوست بشم .وبا افتخارشمارو لینک میکنم .
مامان ناهید
12 مهر 93 1:37
عزیزم اگه وقت کردید یه آپ داشته باشید
مامان زهرا
پاسخ
حتما عزیزم به زودی میام
مامانِ بهار
12 مهر 93 16:05
عیدتون مبارکککککک عزیزم . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$
مامانِ بهار
16 مهر 93 0:59
روز جهانی کودک برتو کودک ناز مبارک . __۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-*
پریسا
18 مهر 93 2:29
روزکودک مبارک عزیزای خاله