پسرم سید محمدسام پسرم سید محمدسام ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

سامی نفس داداش امیررضا

تولد یکسالگی

1393/4/12 2:6
نویسنده : مامان زهرا
829 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه یکسال گذشته باشه به نظرم خیلی سریع گذشت تعجب.انگار همین دیروز بود ماه خرداد می رفتم دانشگاه امتحان بدم دکتر تاریخ 16تیربرای زایمان اعلام کرد منم همش حساب میکردم که آخرین روزامتحانم  22خرداده (بخاطر انتخابات ریاست جمهوری امتحانا زود برگزارمیشد )پس تا روز زایمانم تقریبا یک ماهی وقت داشتم .پیش خودم میگفتم آخرین امتحان که تموم بشه دیگه هیچ جایی نمیرم میمونم خونه واستراحت میکنمجشن متنظر.ولی این اتفاق هرگزنیفتاد غمناک.چون بنده ازبس این راه طولانیوتادانشگاه رفته بودم اونم بااتوبوس فک کنم به شماخیلی فشاراومد که آخرین امتحانو که دادم واومدم خونه کمردردی گرفتم بیاوببین غمناک.وقتی رفتم دکتر.برام سونو نوشت .بعدازنتیجه سونودکترگفت برام آمپول تجویز کرد تااول تیر.ولی اگه بازم درد داشتی حتما بیا برای زایمان .وای غصه ام گرفته بودغمگینغمگین .اصلا آمادگی نداشتم ازاول برای 16تیر برنامه ریزی میکردم ولی حالا.... اومدم خونه وفقط استراحت کردم وصلوات میفرستادم که به این زودی نباشه . خداروشکرحالم بهترشده بودجشن تا 4تیرکه دوباره کمردردگرفتم بادکترم تماس گرفتم .گفت فرداساعت 6صبح بیمارستان باشم .وفردا روزچهارشنبه 92/4/5 ساعت 6صبح بیمارستان بودیم وشما ساعت 8:30دقیقه صبح بدنیا اومدی.

قدمت پرازخیروبرکت ، خوش اومدی پسرنازم .

الان هم که یکسال گذشت ومادقیقا 5تیر93توراه کاشون بودیم پس خبری ازجشن تولد نبود خجالت.اولین نفریکه یادت کردو تولدتو تبریک گفت مامان جون بود که دقیقا همون ساعت 8:30 صبح تماس گرفت.ومابسیارشادومشعوف شدیمجشنجشن .ممنون مامان گلم بوسمحبت. والبته آخرین نفرهم خاله مرضیه بود .داشتیم خاله مرضیه !!!!!عصبانیشاکیشاکی

پسندها (5)

نظرات (3)

مامانِ بهار
12 تیر 93 12:39
تولدت مبارکککککککککک عزیزممممممممممممممم انشالله عمر طولانی همراه با موفقیت و سلامتی در کنار خانواده داشته باشی گلم
مامان زهرا
پاسخ
مرسی دوست خوبم .
مامان مرمر
16 مرداد 93 1:12
تولدت مبارک کوچولوی دوست داشتنی
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان محمدامیر
4 شهریور 93 19:41
سلام دخترخاله جان بعد مدتها اومدم نت. این عکس محمدسام خیلی شبیه محمدامیر هست. من که خیلی وقتها یاد شما هستم. شاید اگه تو هم پسرمو ببینی به این نتیجه برسی. سلام اقاحمیدرضا رو برسون. پسرهای عزیزت رو هم بوس.
مامان زهرا
پاسخ
سلام زهرا جونم خوبی ، پسرگلت خوبه .ممنون که اومدی عزیزم .خدا حفظش کنه پسرخوشگلتو .من عکس همون روزای اولشو تو وبلاگ خاله جونش دیدم شبیه خودت بود .الان حتما چهرش عوض شده .ایشالله که زودتر بیایم کاشون واین آقا پسر خوشگلو ببینیم .عزیزم مواظب خودت باش.سلام خاله رو برسون . محمدامیر نازوهم ببوس .