پسرم سید محمدسام پسرم سید محمدسام ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

سامی نفس داداش امیررضا

میلادحضرت فاطمه زهرا سلام الله روز مادر

1393/2/14 14:09
نویسنده : مامان زهرا
659 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر امسال خیلی برام قشنگ وفراموش نشدنی بودمحبتهم بخاطراینکه من صاحب یه پسرکوچولوی دیگه شده بودمجشن هم بخاطر امیررضا . امیررضا اون روزکه ازمدرسه اومد یه شاخه گل رزگرفته بود وقتی وارد خونه شد شاخه گل وبهم هدیه کرد وپیشونی منو بوسید خندهبوس. حال اون موقع من وصف شدنی نبود واقعا روی ابرابودم فرشته. امیررضا سالهای قبل هم بهم هدیه میداد ولی بیشتر برام نقاشی میکشید وصورتمو بوس میکرد ولی امسال اولین بار بود که گل میگرفت وازهمه جالب تر بوس کردن پیشونیم بود که خیلی برام قشنگ بود . جشنniniweblog.com

امیررضای عزیزم ممنونم .الهی که همیشه شادوسلامت وموفق باشیبوس.

آقامحمدسام ازسال دیگه منتظرشماهم هستم زودتربزرگ شو. چشمکمتنظر

روزمیلادحضرت زهراسلام الله وروزمادر و به مامان جونم تبریک میگم که پدرانه برای ما مادری کردوازحق خودش گذشت .مامانم دوست دارم محبتبوس الهی که عمرباعزت وهمراه باسلامتی داشته باشی عزیزدلم .الهی آمین .

 

niniweblog.com

 

پسندها (3)

نظرات (3)

زهرا خاله
22 اردیبهشت 93 11:51
سلام. احوال شما؟ خدا پسرای گلت رو برات حفظ کنه انشاءاله. کی میشه منم این احساس تو رو تجربه کنم و این حسی که الان من دارم رو مرضیه. جمعه جاتون خیلی خالی قسمت شد رفتم جمکران. به یادش بودم انشاءاله که خداوند بحق آقاامیرالمؤمنین و خانم فاطمه زهرا هرچه زودتر دامن اونم سبز کنه به داشتن فرزندی سالم. سلام همگی رو برسون.
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم .خوبیم خداروشکر .خوش به سعادتت .اشکمودراوردی عزیزم ممنون .ایشالله نی نی خودت هم سالم وسلامت باشه . ممنون ازدعای خیلی قشنگت فقط میتونم بگم انشاءالله . مواظب خودت ونی نی باش .
مامان بهار
30 اردیبهشت 93 16:57
سلام ممنونم از جوابی که به سئوالم دادید و بهم آرامش هدیه دادید سپاسگزارم. حتما فرمایشتونو اجرا میکنم انشاءالله. خدا خوشگلاتونو حفظ کنه.
مامان زهرا
پاسخ
کاری نکردم خانمی میگن دردوکسی میفهمه که به اون درد دچاربشه . عزیزم به خدا توکل کن ایشالله همه چی خوب میشه
مریم(مامان کیان)
25 خرداد 93 14:18
عزیزمی امیر رضا با اون پیشونی بوسیدنتیعنی کیانم بزرگ بشه همینقدر آقا میشه؟؟؟؟
مامان زهرا
پاسخ
مرسی مریم جون. مطمئن باش که کیان آقاست .آقاترهم میشه