پسرم سید محمدسام پسرم سید محمدسام ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

سامی نفس داداش امیررضا

دختریاپسر؟؟؟؟

1392/7/13 23:41
نویسنده : مامان زهرا
336 بازدید
اشتراک گذاری

کلاسام شروع شده البته ازسوم مهر باید میرفتم ولی به خاطر دوتاعسلم مخصوصا سام مامان نتونستم برم ،ولی بایدبااستادام هماهنگ می کردم که غیبتم وموجه کنند وحداقل ازنمره کلاسی بی بهره نباشم چشمکبخاطرهمین روزچهارشنبه به عاطفه جان گفتم بیاد پیش شماها ومن برم دانشگاه .بعداز سه ماه دوباره دانشگاهومیدیم مخصوصا دوستامو.این بارخیلی استرس داشتم بیشتربه خاطر محمدسام ،امیررضای مامان که مدرسه بود وماشالله دیگه مردی شده و میدونم ازپس خودش بربیاد .سفارشات لازموبه عاطفه جان کردم ورفتم .ازدیدن دوستام خیلی خوشحال شدم دوباره شروع به چرت وپرت گفتن خنثیکردیم که یکی ازبچه ها گفت رفته فیلم هیس دختران فریادنمیزنن رودیده بعدشروع به تعریف کردن فیلم کرد خیلی موضوع نگران کننده ای بود من پیش خودم  فکرکردم متفکرکه خداروشکرمن دختر ندارم ولی دیدم دختروپسرنداره نگرانهردوشکنندن ،هردوآسیب پذیرن ،هیچ فرقی ندارن . پسرای گلم خیلی نگران شدم آخه نمیشه توخونه زندونیتون کرد که هیچ آسیبی بهتون نرسه ونمیشه خیلی آزادورها باشین که همه چیزو خودتون تجربه کنید.فقط میتونم بگم که خدایا خودت این گلاروبه ماهدیه کردین خودتم ازشون محافظت بفرما .ولی باید ازسازندگان این فیلم تشکر کنم چون تلنگری برای پدرومادراست  که بیشتر به بچه هامون توجه داشته باشیم ووقت بیشتری براشون بذاریم .

خدایا خودت حافظ همه ی بچه ها باش (الهی آمین )زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی دانلود(مامان علیرضا)
18 مهر 92 12:36
سلام مامان نگران من

گل پسر ها خوبن

خوش به حالت می ری دانشگاه روزهای خوبیه

من که به خاطر بچه ام و شهریه های بالای دانشگاه و علیرضا نتونستم ادامه تحصیل بدم

خیلی درس خوندن رو دوست دارم

نگران نباش می ری دانشگاه حواست به درست باشه دختر

عاطفه جون از پس پسرها بر می آد



ممنون زحمت کشید نظر دادی

دعا کردی تو پرشس و پاسخ

به وبلاگ پسرم سر زدی

خدا انشالله پسرات رو حفط کنه

یه دنیا ازت ممنونم عزیزم



همش مال تو نیست ها نفری یه ردیف گل بردارین

این هم هم مال عاطفه جون که پیش پسر ها می مونه



راستی آموزش قرار دادن کد رو به زودی تو وبلاگم به زبان ساده می زارم نازنینم

فقط به خاطر تو


سلام دوستم خوبی .علیرضاجون خوبه . عزیزم دانشگاه رفتن خوبه ولی برای کسایی که وقت آزاددارن نه من که الان مثل قاشق توعسل گیرکردم .فکرکن !!! من به عاطفه جون اعتمادکامل دارم ولی مادروهزارویک دلواپسی ....

راستی نگران شهریه نباش خدااین وام دانشجویی روازمون نگیره .

لطف میکنی عزیزم اگه ساده توضیح بدی خانم مهندس .

علیرضاجون ببوس.


مامان حلما
29 مهر 92 18:48
ان شاالله موفق باشی
از حضور گرمت تو وبلا گ حلما جون ممنون.

مرسی مامان گل .حلماجونمو ببوس.