پسرم سید محمدسام پسرم سید محمدسام ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

سامی نفس داداش امیررضا

پدربزرگ ومادربزرگای مهربون

1392/7/9 21:19
نویسنده : مامان زهرا
511 بازدید
اشتراک گذاری

دبیرستان که بودم یه دوست داشتم که همیشه با هم بودیم باهم مدرسه میرفتیم وازمدرسه هم باهم میومدیم خونه . یه مادربزرگ داشت که بعضی ازروزهارو به خونه اون میرفت خدارحمتش کنه .من خیلی حسرت میخوردم،خونه مادربزرگش نزدیک بود ولی پدربزرگ ،مادربزرگ من تهران نبودن وازمون دوربودن .وقتی میخواستم به دیدنشون  برم تنهایی نمیتونستم باید باخانواده میرفتیم وحداقل زمانی که بایدطی میکردیم ٤ساعت بود.همیشه دلم میخواست پدربزرگ ومادربزرگم نزدیکمون بودن ومن میتونستم به تنهایی به خونشون برم ..ولی هیچ وقت این آرزوی من براورده نشد .

niniweblog.com

ولی الان خدا روصدهزارمرتبه شکرمی کنم که این حسرت به دل بچه هام نمیمونه . تا الان امیررضااین سعادت وداشت تاازوجودپدربزرگ ومادربزرگ بهره ببره .وقتی که کوچیک بود ازاون جایی که تقریبا تنها نوه حساب میشد(توخانواده پدری دومی میشه ولی چون عمه ودخترش تهران نیستن خب میشد تنها نوه چشمک ودرخانواده مادری واقعا تنها نوه بود) با بابایی (بابای باباحمید )خیلی بیرون میرفت بابایی اونو پارک میبرد ، خریدمی رفت ،امیررضاروهم باخودش می برد..وخلاصه هرجابابایی میرفت امیررضاهم بدنبالش .ازطرف خونواده خودم چون امیررضا دوسال بعدازفوت بابام بدنیا اومدافسوس مامان جون مسئول گردش بردن امیررضا بود برای تولدش دوچرخه خریده بود واونو بادوچرخه به پارک میبرد..الان هم که من دانشگاه میرم امیررضا خونه ی بابایی و مامانیش میمونه وباز ازوجود پدربزرگ مادربزرگ فیض میبره . خداوندروصدهزاران بارشاکرم وخالصانه ازدرگاه پرمهرومحبتش سلامتی وعمرباعزت برای پدرومادر دردانه همسر ومادرعزیزخودم دارم . الهی که زنده باشین وسلامت تاهم ماوهم بچه هامون ازوجودشما لذت ببریم .

سایتون مستدام باد آمین .قلب

الهی خداهمه پدرومادران عزیزرودرپناه خودش سلامت وشادنگه داره آمین لبخند

 

پی نوشت : لطفا ازخوانندگان عزیزم تقاضا دارم برای شادی روح پدرم صلواتی هدیه کنند.

 

 

بابایی وامیررضادرنراق (عید٩٢)

مامان جون وامیررضا سال٨٥

 

شهریور٩٢ زیارت زبیده خاتون نراق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نی نی دانلود(مامان علیرضا)
9 مهر 92 14:17
سلام عزیزم
ممنون که منو لینک کردید . عزیزم
کد به معنی اضافه کردم دستور یا موضوعی به وبلاگ هست که خود وبلاگ به خودی خود این قسمت رو نداره و باید اضافه بشه .
اگه بخوایم کد ها رو اضافه کنیم . می تونیم از تنظیمات وبلاگ استفاده کنیم
و در قسمت اسکریپت های اختصاصی باید کد ها رو اضافه کنیم یعنی کپی کنیم تا قالب وبلاگ به هم نخوره اگر هم می خوای به ابزار ها دسترسی داشته باشی تو بخش مدیریت وبلاگ نوشته شده ابزار کاربردی روش که کلیک کنی ابزار ها رو نمایش می ده. کد هاش رو بردار و جایی که گفتم کپی کن. از سایتهای دیگه هم می تونی استفاده کنی


عزیزم خیلی تخصصی توضیح دادی آخه من که مثل شما مهندس نیستم .هرکاری کردم کپی نشد نمیدونم مشکل ازکجاس !!؟؟ میشه قدری ساده ترتوضیح بدی .لطفا .
مرسی دوستم .
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
9 مهر 92 14:33
یه چیزی بگم نخندی ها:
منم ازت یه سوال دارم خودم جوابشو پیدا نکردم یعنی شک دارم
پی نوشت رو چجوری گذاشتی میشه منو راهنمایی کنی؟



سلام دوستم،خوبی خانم؟ممنون که به ماتوجه داری .چرابخندم عزیزم !! پی نوشت وتایپ کردم بعدباموس بلوکه کردم وازابزاربالای صفحه استفاده کردم باBپررنگش کردم وباUخط کشیدم .امیدوارم خوب راهنمایی کرده باشم .
مامان حلما
9 مهر 92 20:35
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی خوشحال شدم عزیزم مارو خجالت نده من باید از تجربیات خانوم گلهایی مثل شما استفاده کنم .خوشحالم که با خانوم خوب و مهربونی مثل شما آشنا شدم بازم پیشمون بیا.
محمدسام کوچولو رو هم از طرف من ببوسش.


سلام گلم خوبی خوشحالم که باهاتون آشناشدم،عزیزم چون من بعدازیازده سال بچه دومم بدنیا اومده الان دیگه تقریباهیچی ازبچه داری یادم نمونده ودرواقع صفرکیلومترم. بازم بهمون سربزن .حلماجون وببوس.
ارکیده
9 مهر 92 21:10
واااااااااااااااای خدای من


چه نی نی و پسر خوشگلی دارین


خدا ایشالا با صحت و سلامتی کامل حفظشون کنه


راستی یه سوال: این زیارتگاهی که خانوادگی عکس انداختین کجاس؟؟؟؟؟


آخه باید جای خیلی قشنگی باشه






مرسی عزیزم بهمون سرزدی هرچندچراغ خاموش !!!!!

چون آدرس وبتوندارم که بهت سربزنم
.اینجا زیارت زبیده خاتون درشهرنراق نرسیده به دلیجان هست اگه تونستی حتما بروخیلی باصفاست .







سوده مامان مهیار
10 مهر 92 4:19
سلااااااااااام عزیزم ممنونم که به ما سر زدی
دوتا پسر نازتو ببوس از طرف من
خدا پدرتو بیامرزه و سایه مادرت برقرار باشه



مرسی گلم سلامت باشی .خداپدرومادرتوبرات نگه داره .مهیارخوشگل وببوس .
منا(مامان کورش)
10 مهر 92 17:39
سلام عزیزم چه پسرهای نازی داری خدا بهت ببخش ممنون به ما سر زدی بله اهل کاشانم


سلام خانمی مرسی ازلطفت . چه خوب ، پس خانمی همشهری هستیما.
خاله مرضیه
16 مهر 92 21:38
چه عکسای قشنگی گذاشتی
آبجی جونم خدا مامانو برامون نگه داره
آمین


ممنون عزیزم (الهی آمین )