پسرم سید محمدسام پسرم سید محمدسام ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

سامی نفس داداش امیررضا

شب تولد پسرگلم

1392/4/4 23:50
نویسنده : مامان زهرا
384 بازدید
اشتراک گذاری

طبق قرارقبلی با خانم دکتر مانداناخلیلی پور فرداساعت ٦صبح بایدبیمارستان باشم به همین خاطر امشب باباحمید داداش امیررضارو به خونه مامان جون (مامان خودم ) برد تاهم مامان جون وبیاره خونمون وهم اینکه امیررضا تنها نمونه .ساعت ١٠ شب مامان جون وباباحمید اومدن .من نمازمو خوندم ورفتم یه دوش گرفتم . نمیدونم چرابرعکس زایمان قبلی این دفعه خیلی استرس داشتم ومن طبق عادتی که نمیدونم خوبه یابد استرسمونشون نمیدم وفقط صلوات میفرستم .موقع تولدداداش امیررضا یکی ازدوستام گفت موقع رفتن به بیمارستان دورکعت نمازبخون وهدیه کن به حضرت علی اصغرعلیه السلام ومن این نمازوخوندم برای سلامتی شما وخودم دعاکردم که انشاالله زایمان خوبی داشته باشم وشما سلامت باشی .

به امیدفردایی قشنگ   لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان
5 آبان 92 11:22
سلام عزیزم . تبریک میگم. منم تصمصم دارم برای بار دوم اقدام کنم. نگران فاصله ی سنیشون هستم و اینکه اولی به دومی حسادت نکنه.
به من سر بزن و از خاطرات بگو و تجربیاتت. راستی خانمی ساکن کدوم شهر هستی؟


سلام گلم ممنون ایشالله قسمت خودت .سختی که داره مخصوصا من که بعداز 11سال بود .حسادتو که همه بچه دارن حالا کم یازیاد ولی نمیشه نباشه . باشه عزیزم میام بهت سرمیزنم . تهران زندگی میکنم .